تو که در انتخاب هم اتاقی شکست خورده‌ای، وای به حال همسر انتخاب کردنت!

به نام خدا


کلاً انتخاب یک همراه کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است!


چه دوست، چه هم اتاقی، چه همکار، چه هم ‌گروهی و چه همسر...

با یکی آشنا میشی و فکر می‌کنی چقدر آدم مناسبیه و همه چی گل و بلبله که ناگهان می‌فهمی طرف سه تا قتل عمد تو پروندشه و اینترپُل دنبالشه :| 

وقتی متوجه میشی که کار از کار گذشته و سه تا مقاله باهم بیرون دادین. 

واقعاً چطور میشه فهمید کسی که دو ترمه مشتاق بودی باهاش هم اتاقی باشی شبا خر و پف میکنه؟ یا ساعت ها کنار تختت به طرز وحشتناکی تخمه میشکنه و تو مجبوری به صدای زیباش گوش بدی چون اگه اعتراض کنی...  

چطوری میخوای بفهمی کسی که باهاش داری میری رستوران، مثلاً دوغو با آبلیمو میخوره یا قیمه ها رو می‌ریزه تو ماستا؟


کسی رو به عنوان همسر آیندت انتخاب میکنی و بعداً می‌فهمی چه خصایل نکوهیده‌ای داشته که از چشم تو پنهان مونده.

بعضی چیزا رو تا با طرفت زندگی نکنی نمیشه فهمید. 



 پ.ن : صدای جالبی را ضبط کرده بودم و قصد داشتم در انتهای متنم بارگذاری کنم ولی دلم نیامد موجب رنجش خاطر کسی شَوَم. 




 

۱۱:۰۵
میم میم
۰۲ خرداد ۹۸ , ۱۱:۴۲
به نظر با صدایی که "ضبط" کردید موجب رنجشمون بشو

پاسخ :

ببخشید اشتباه لپی بود (:

صدای خرت خرت نایلون و ملچ ملوچ دهن و چیک چیک تخمه و تق تق دکمه های کیبرد گوشی بود . چیز خاصی نبود.
دچارِ فیش‌نگار
۰۲ خرداد ۹۸ , ۱۱:۴۶
اینا همش واسه اینه که تنهایی رو حس کنی
بعد متوجه این فراز عرفانی بشی که:

یا حبیب من لا حبیب له :)

+ اگه اعتراض کنی چی میشه؟😎

پاسخ :

حالا نمیشه بدون درد خون ریزی به این درک برسیم ؟ 

+ راستشو بخواین ازش می‌ترسم. ما شاء الله هفت قرآن به میان از در تو نمی‌آیند.
دچارِ فیش‌نگار
۰۲ خرداد ۹۸ , ۱۲:۲۵
خخخخ برای تنبیه ش یه رژیم خوب پیدا کن

+نمیدونم از عرفا بپرسید دیگه :)

پاسخ :

آره یه روز از همین روزا دور شهر می‌چرخونمش با زبون روزه :)

+ چشم !
چارلی ‌‌‌
۰۲ خرداد ۹۸ , ۱۲:۴۷
این همه گلایه فقط برای یک هم اتاقی؟ :)) ترم قبل من هفت تا هم اتاقی داشتم که تازه انتخابشون هم نکرده بودم D: 

پاسخ :

آخه خودت انتخاب کنی دردش بیشتره...

چطور هفت نفر رو باهم تحمل می‌کردین ؟

حوا ...
۰۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۸
منم شش تا هم‌اتاقی دارم که گاهی دلم می خواد یکیشون رو به قتل برسونم! :|

پاسخ :

#حس_مشترک
Parad ox
۱۳ خرداد ۹۸ , ۱۴:۲۹
سلام
واقعا تا زمانی که آدم با کسی زندگی نکنه ، متوجه خیلی از رفتارای بدش نمیشه ...  
امیدوارم بتونین این آدما رو تحمل کنین :)

پاسخ :

علیک سلام
به قول شاعر تحمل کن اگه حتی تحمل کردنش سخته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan