من جهان سومم را دوست دارم

به نام خدا


بازار بازرگانان ، غرفه ۶۴ 

اسمش سپهر بود، جوانک شاگرد، مسئول حساب رسی. 

سرش توی برگه ای بود که لیست اقلام و قیمت ها توش نوشته شده بود و دستش روی ماشین حساب؛ بدون یک لحظه نگاه کردن به ماشین حساب همه اون برگه آچهار رو وارد کرد و جمع زد.

چشمِ سپهر رو بستند و گفتند «اگه راست میگی الان بزن ببینم.»

این بار با چشم بسته و از حفظ جمع زد.

 گفتم این همون جهان سومیه که تو بجای نخبه بودن باید شاگردی کنی؛

 گفت «من جهان سوم رو دوست دارم»

اِی سپهر نابغه....


+ الان که فکر میکنم هممون بعضی وقت ها عاشق همین جهان سوممون هستیم. نه ؟

۱۱:۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan